Een formule
die werkt
Een formule
die werkt
Dit is onze aanpak.
Van salarisadministratie en jaarrekeningen tot advies over een pensioenregeling of zelfs de verkoop of overname van je bedrijf. Voor antwoorden op dit soort vragen kun je altijd op ons rekenen. Zodat jij verder kan, je doelen behaalt en groeit met je onderneming.
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Wat doet een administratieprofessional bij Beeke van Belzen precies en hoe draagt dit bij aan de efficiënte van jouw bedrijf?
Wij verwerken grote hoeveelheden in- en verkoopfacturen en bankmutaties. Waar mogelijk maken we gebruik van automatisering, zoals zelflerende software. Op deze manier benutten we de mogelijkheden die technologie ons biedt en verwerken we bulkmutaties efficiënt.
Welke administratievereisten gelden er voor zzp’ers en hoe kan ik aan deze eisen voldoen?
De administratie moet deugdelijk worden gevoerd, wat betekent dat alle facturen aanwezig moeten zijn. Daarnaast dient de aangifte omzetbelasting minimaal eenmaal per kwartaal (of maand) te worden ingediend. In veel gevallen beperken onze klanten zich tot het aanleveren van facturen via e-mail of app, waarna wij de volledige financiële administratie voor hen verzorgen.
Hoe weet ik of ik een accountant nodig heb, of dat een administratie- en belastingadviseur mijn bedrijf kan ondersteunen?
Voor onze reguliere werkzaamheden, zoals het samenstellen van de jaarrekeningen, hanteren we de zogenaamde groottecriteria. Deze criteria bepalen dat we klanten kunnen bedienen tot een balanstotaal van €7.5 miljoen, een omzet tot €15 miljoen en maximaal 50 fte personeel.
Is de dienstverlening van Beeke van Belzen ook geschikt voor grotere bedrijven, of alleen voor kleine ondernemingen en ZZP’ers?
Onze dienstverlening richt zich op alle ondernemingen, variërend van ZZP’ers tot bedrijven met een balanstotaal tot € 7.5 miljoen, omzet tot € 15 miljoen en maximaal 50 werknemers.
Geeft Beeke van Belzen ook advies over fiscale optimalisatie?
Zeker! De grondleggers van ons kantoor zijn beiden fiscalist en ingeschreven in het Register Belastingadviseurs.
Welke financiële rapportages kan ik verwachten van jullie als administratieadviseur?
We bieden realtime inzicht in de verwerkte administratie via rapportages uit Twinfield en Visionplanner. Afhankelijk van de afspraken met de klant wordt de administratie minimaal eenmaal per kwartaal (of maand) kritisch doorgenomen en gerapporteerd.
Wat is het belang van een digitale boekhouding voor MKB-bedrijven in het verbeteren van de efficiëntie en het verminderen van fouten?
Wanneer de administratie goed is ingericht en er gebruik wordt gemaakt van slimme software (zoals het herkennen van eerder verwerkte soortgelijke facturen), kan tijd worden bespaard in het administratieve proces. Dit geeft de klant meer ruimte om zich te concentreren op waar hij of zij goed in is en geld mee kan verdienen.