Florall Hoveniers
Florall Hoveniers
Florall hoveniers in Yerseke valt op door zijn zichtlocatie, omringd door bloeiende planten. Marck Verhulst en Bert van der Hart bundelden in 2004 hun krachten. Sindsdien is Florall flink gegroeid. “We begonnen kleinschalig, maar zijn snel doorgegroeid naar onze huidige locatie,” vertelt Marck. Met elf medewerkers realiseert Florall nu diverse projecten, van kleine tuinen tot grote percelen en van aanleg tot onderhoud van kwaliteitstuinen. De hulp van Beeke van Belzen blijkt daarin een belangrijke schakel in de bedrijfsprocessen: “Ze zijn altijd op de hoogte en dat geeft ons vertrouwen.”
Vertrouwensband
Vertrouwensband
In 2021 besloten Marck en Bert om met Beeke van Belzen in zee te gaan voor hun administratieve en financiële ondersteuning. “Het klikte meteen,” zegt Bert. “Wietze kende ons bedrijf al goed en is met ons meegegroeid. Hij begrijpt niet alleen onze bedrijfsprocessen, maar ook onze ideeën en behoeften. Dit schept een vertrouwensband en een begrip van de dagelijkse uitdagingen,” benadrukt Marck. De zakelijke relatie wordt ook gevormd door de interesse in privézaken, lichten ze toe: “We voelen ons thuis als we samen aan tafel zitten.”
Ontzorgen en transparantie
Ontzorgen en transparantie
Marck en Bert waarderen de gebruiksvriendelijke systemen die hen veel boekhoud technische handelingen bespaart. Zo maken Twinfield en Basecone het mogelijk dat facturen niet meer handmatig overgenomen hoeven te worden: “Elke veertien dagen is alles in één keer geregeld,” leggen ze uit. “Dat scheelt ons zeker vier uur aan administratief werk.”
Proactief meedenken
Proactief meedenken
Florall Hoveniers beveelt Beeke van Belzen ook van harte aan als het gaat om het inventariseren van veranderingen in de markt. Tijdens de kwartaalbesprekingen bespreken ze samen de financiële situatie en geeft Wietze advies over ontwikkelingen. “Hij brengt onderwerpen als prijsontwikkelingen en loonkosten zelf ter sprake,” zegt Marck. Dit zorgt dat Florall zich nu en in de toekomst kan blijven focussen op waar ze goed in zijn: “Het creëren van een tuin met een passende identiteit.”
Wietze brengt onderwerpen als prijsontwikkelingen en loonkosten zelf ter sprake.